Betingelser
Kjøpsbetingelser
(Gjelder ordre på antisink.no, som sendes fra Kristiansand)
Priser (Gjelder på antisink.no eller i butikker som fører våre varer)
Alle priser (unntatt bøker) er inklusive 25% merverdiavgift. Vi tar forbehold om prisendringer som skyldes endringer i valutakurser, endringer i lovpålagte avgifter eller vesentlige prisendringer fra våre leverandører. Vi tar også forbehold om evt. feiltrykk av priser.
Forsendelse
Vanlige forsendelser er med PostNord eller Posten, du kan selv velge forsendelsesmåte i kassen. Større forsendelser sendes med PostNord, dersom ikke annet avtales. Du kan mot tilleggskostnad også velge bedriftspakke ”dør-dør” og bedriftspakke ”ekspress over natt”. (Kan kun sendes til bedrifter som har åpent innenfor vanlig arbeidstid.)
Dersom du ikke gir annen beskjed benytter vi servicepakke til private og bedriftspakke til bedrifter.
Leveringstid
Antisink har det meste på lager, og komplette forsendelser sender vi innen 1 arbeidsdag fra vårt lager i Kristiansand. Vi prøver å levere mest
mulig komplett, slik at det blir billigst mulig for deg. Vanligvis vil det ta 2-4 dager, litt avhengig av hvor i landet du bor, fra
du bestiller til du mottar varene. Men i enkelte tilfeller må vi vente på bestilte varer fra våre leverandører. Du ser allerede ved bestilling om noe ikke er på lager og må bestilles.
Restordre
Restordre sendes fraktfritt.
Betalingsbetingelser ved ordre registrert på antisink.no
Vi bruker Klarna som betalingsløsning i nettbutikken.
Betalingsbetingelser ved ordre registrert via telefon, epost eller chat
Varene sendes i oppkrav eller mot forskuddsbetaling etter avtale. Klarna er også et betalingsalternativ for forskuddsbetaling.. Ta kontakt med våre salgskonsulenter på tlf 9600 90 90 eller epost post@antisink.no så finner vi den løsningen som passer deg best.
Produktspesifikasjoner
Vi gjør vårt beste for at alle oppgitte spesifikasjoner skal stemme.
Skade ved transport
Vi tar ansvaret for at varene kommer frem til deg i god stand. Dersom emballasjen er skadet må du kontrollere
forsendingens innhold før du aksepterer levering. Gjør deretter merknad på fraktbrevet eller på Postens skjema, og
meld skaden til oss. Vi sender deg nye varer kostnadsfritt, og vi ordner med videre oppfølging overfor Posten eller transportøren.
Reklamasjon
Dersom du mottar en vare som ikke fungerer etter hensikten, eller som er defekt har du full returrett. Retten til
reklamasjon følger kjøpslovens frister. Ved reklamasjon dekker vi alle dine fraktutlegg. Vi ønsker fornøyde kunder – så ikke nøl med å gi oss beskjed dersom du ønsker å reklamere på en vare.
Bytting
Dersom du ønsker å bytte varer du ikke har bruk for, så kan vi også ordne dette. Bytting forutsetter at varen tilbakeleveres i fullgod stand og i original emballasje, og at du har kontaktet oss på forhånd for godkjenning.
Angrefrist
Du har alltid 14 dagers angrefrist ved kjøp på postordre. Kjøper må dekke returporto, og vil få full refusjon for returnerte varer. Dette forutsetter at varene returneres i fullgod stand og i original emballasje. Oppgi ditt kontonummer så får du utbetalt beløpet omgående.
Pakker som ikke hentes
Dersom du velger å ikke hente ut pakken må du gi oss melding, samt sørge for å betale returporto. Pakker som
kommer i retur uavhentet uten beskjed påfører deg kostnader i form av porto og returgebyr. Gebyr kr. 150,-.
Retur må ikke sendes i oppkrav
Ekstrakostnader som følger av dette faktureres deg sammen med et behandlingsgebyr – eventuelt velger vi å la pakken gå i retur til deg. Større varer som returneres med bil/båt må ikke sendes med ”mottaker betaler frakt” uten etter avtale med oss. Vi har egne frakt- avtaler vi ønsker å benytte, og sørger for at Bring tar hånd om pakken, dersom du gir oss beskjed.
Hjelp oss å bli bedre til å hjelpe deg
Vi skal gjøre vårt beste for deg slik at du blir fornøyd med oss. Hvis du vil, kan du hjelpe oss med dette, og unngå noen av de tingene som vi av erfaring vet fører til forsinkelser og misforståelser:
Leveringstid
Vi vil av og til gå tom for enkelte artikler. Da hender det at vi venter litt på inngående varer før ordren din går av sted. Derfor… ikke vent med å bestille til det haster – selv om vi som oftest er raske, må du likevel beregne litt tid for levering.
Still krav
Våre salgsmedarbeidere er motivert for å hjelpe deg, og vi strekker oss så langt vi kan. Dersom vi har gjort en feil, er
vi veldig opptatt av å gjøre opp for oss, slik at du blir fornøyd. Vær konkret så ordner vi opp.
Hvem har du snakket med?
Noter deg navnet! Dersom du gjør avtaler med oss på telefon om returer, priser eller hva som helst annet, så skal våre medarbeidere oppgi sitt navn som referanse. Hvis ikke, be om navnet slik at vi lett kan finne tilbake til den du har snakket med dersom du har behov for å få kontakt med samme person senere.